duminică, 17 iulie 2011

Razboiul petelor

Mos Craciun ne-a adus un booster seat de la Fisher Price , m-am gandit ca ar fi timpul sa pun piciorul in prag..pardon, mana pe lingura si sa mananc sigur!!! Si, ca sa se stie : de la 1 an si 6 luni eu ma hranesc singur.. si, ori de cate ori incearca cineva sa-mi dea de mancare, intru in greva foamei.

Cu ciorbitele inca ma mai lupt...nu am o coordonare perfecta intre mana si gura si mai scap ciorbita pe ..unde cade...(ca acum), unde lucrurile au cam scapat de sub contol!
 Pai, daca ea (ciorbita), fuge din lingurita mea, am vrut sa-i arat ca si eu o fac sa alerge din farfuria ei..asa ca sa stie cine este SEFUL!

Cine a castigat razboiul dintre noi? Trageti voi concluziile...da, detergentul  si-a facut treaba! Traiasca TIDE pentru SUPER-MAME:)



Vezi ce scrie pe bluza mea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu