sâmbătă, 23 iulie 2011

Cu suflet, din suflet...de fiecare data pentru un suflet!

Am de facut o gramada de lucruri..si am o leneeeee....e, ca sa-mi fac curaj vreau sa va prezint ceva de care eu sunt mandra. Pentru ca "frumosul" are alte valente pentru fiecare, eu va prezint doar ceva facut din suflet, pentru finutii mei Mara si Stefan.

MAI 2009-- insarcinata in 36 saptamani cu Razvan..deveneam "mamica" spirituala pentru Mara.
Pentru ca am alergie la plastic si la plase  m-am decis sa fac ceva mai altfel pentru botezul ei.
Am achizitionat un cos de rachita , cativa metri de material , fluturasi si alte accesorii si am pregatit un cosulet de botez.

burtica 36 s

Cos Botez:)

Reteta "succesului " este simpla:
Am luat 2 m de satin, 2 m de panglica si vreo 2-3 fluturasi. Am rugat pe cineva sa-mi
coasa materialul ca pentru o fusta ..am pus elastic si am aplicat pe cos. Apoi, am pus panglica portocalie,
am mai facut niste fundite din materialul ramas...am aplicat fluturasii si
GATA COSULETUL!

Am luat o cutie de bijuterii pentru a pune in ea
primele firicele de par pe care urma sa le taie popa (pardon parintele)


Asta a fost rochita...:)

aici..2 in 1
Nasa pregatita de botez!


Pfuaaa, ce dor mi s-a facut de burtica mea:) Parca parca as mai vrea una...
.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Botez STEFAN!

Ei bine, la bebe Stefan am pastrat ideea de cos pentru trusoul de botez, insa..am mers pe alt model.Las imaginile ..si pe voi sa-mi spuneti cum a iesit:)















La Stefan, botezul a avut ca nuanta predominanta -verdele- si niste buburuze
care ne-au stat alaturi de la invitatie la marturii..pana la carduri de masa.
Pentru ca imi place la nebunie idea de "tema"pentru petreceri mi-am intrat si eu in rol.


Am achizitionat un cos de rachita..si de data asta am fost la o florarie si m-am dotat cu elementele decorative necesare.

Mi-a placut cosul..si parca nu vroiam sa-l acopar complet..dar, in acelasi timp as fi vrut sa utilizez si culoarea tematica a botezului. Prin urmare am luat un material transparent cu care se decoreaza buchetele de flori, am facut o funda alba, am luat albinute si buburuze si cu ajutorul lui Razvan si al lui Tati...a iesit cosul minune:)

Nu stiu daca lui Stefan i-a fost pe plac, insa in stangacia si modestia mea...am fost tare mandra de rezultat!

Pentru ca tehnica a mai avansat, la Stefan am personalizat fasa, sticluta de mir si prosopul cu gluga:)





Sa traiasca toti finutii din lume incepand cu ai mei:)

4 comentarii:

  1. Wow! mersi mult ca ai postat asta- mi-ai dat cateva super idei de lucruri de facut pentru Cati- intr-un fel da treasure box.
    Cat despre ideile tale- arata super si sunt foarte creative!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Ralu:) O sa postez intr-o zi cum am facut eu lumanarea lui Razvan de botez:)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumoase sunt ambele cosulete, dar cel verde e senzational. mai ales cum ai personlizat prosopul si fasa (sticluta de mir nu se vede). voi fi si eu nasa anul viitor, sunt curioasa: unde le-ai realizat? multumesc:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari pt idee!!! Din intamplare am dat peste blogul tau...Cautam modele de cosulete pt bebelusi...Eu am primit unul simplu si cautam idei cum sa il aranjez ce sa ii mai pun ca sa arate bine...Peste o luna urmez sa nasc o fetita..
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere