sâmbătă, 16 iulie 2011

PETRECEREA LUI 2

.....in imagini, sentimente...zambete si emotii......



Am mai scris undeva ca imi vine sa ma pun la tranta cu timpul si sa-l imobilizez pentru o vreme ...vreau sa fiu cat mai mult timp alaturi de puiul meu , sa-l ingrijesc cum consider eu mai bine , sa-l modelez in asa fel incat sa devina un adult echilibrat, un puternic, un invingator si un optimist..insa, cum timpul nu exista in persoana..nu am cu cine ma bate! Traiesc fiecare clipa asa cum este ea..ma bucur de zambete, pozne, progrese si "de ce-uri timide"..

Razvan a implinit 2 ani...

Ca la orice petrecere demna de respect, am inceput cu o invitatie adaptata/conceputa intr-o noapte...in colaborare cu tati:)


....apoi, am pregatit o tinuta "asortata " cu petrecerea



Dupa ce ne-am asigurat ca toata lumea a primit invitatiile, ne-am scos de la naftalina Cd-ul personalizat "CANTECE PENTRU RAZVAN",  l-am invitat pe  Clovnul Tibollo si cu emotii puternice (ca vremea vroia sa-si faca de cap)...am pregatit curtea alaturi de minunatii nostri vecini.
Si cum mami are niste idei fixiste....cam totul a fost ornat cu portocaliu si maro...sa se asorteze cu TIGGER.

 Asa a aratat minunea mea mica..si-a intrat bine in rol, s-a jucat cu clovnul, cu invitatii si a executat toate comenzile jocurilor care au facut petrecerea si mai frumosa.














Cum era de asteptat, tortul a fost si el in ton cu petrecerea. L-am comandat  la Christinne si a fost super..atat ca gust cat si aspect:) Va recomand cu drag! Avea si urechi..insa nu au mai apucat poza:)

Si cum vremea a tinut cu noi...si cum ne-au iesit toate momentele pregatite..atat pentru Razvan cat si pentru minunatii invitati..., 
..... bucuria a plutit in aer si am putut retrai magia copilariei, a povestilor cu final fericit, am zambit si am ras din tot sufletul ..asa ca pentru o zi speciala pe care o incadram la "clipe de neuitat".


In loc de final...zambet de mamica implinita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu