sâmbătă, 10 decembrie 2011

Jurnal de Boba calatoare- Sighisoara-175 trepte:)

Am mai spus intr-o postare anterioara ca BOBA a ajuns la noi acasa in momentul in care nu credeam in minunile unui carrier, in momentul in care "m-am separat" de puiul meu ...cum nimic nu este intamplator, am cunoscut-o atunci cand trebuia sa o cunoastem:)
Ei bine, pentru ca  BOBA a fost CEL MAI CEL musafir al nostru , ne-am gandit sa o rasplatim cu excursii cat mai multe si sa-i facem multi prieteni pe viitor.
 Asa ca in Sibiu a vizitat parcurile, a cunoscut functionarii din primarie si de pe la finante(in zilele in care am fost la birou cu Razvan)...i-am aratat Mall-ul si mai toate magazinele mari, am dus-o la Kinderflohmarkt.
Si , pentru ca nimeni din Sighisora  nu s-a inscris in campania de testare...ne-am gandit sa plimbam noi BOBA pe la ei (asta ca sa cunoasca drumul :))...de aceasta data, tati a fost cel care l-a purtat pe Razvan. Punem pozele si povestim apoi somnul celor 175 de trepte:)













Cetatea medievala Sighisoara , un loc plin de istorie si legenda a fost pentru noi un "obiectiv" pe care trebuia sa-l vedem cu BOBA.Pentru a ajunge la biserica trebuia sa urcam 175 de  trepte pe care tati le-a urcat "intr-o clipa " cu BOBA...dupa o sesiune seriosa de poze, dupa multa zbenguiala si voie buna...la coborare, Razvan a dormit linistit la pieptul taticului. Boba l-a protejat atat de bine, incat sariturile si slalomurile taticului nu l-au trezit:)

A fost o zi superba si daca nu aveam BOBA, acum nu as fi avut ce povesti:)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ei, si dupa atata bine...dupa plimbari si clipe magice a trebuit sa ne desparim de BOBA.. Nu credeam ca o sa ma atasez atat de tare de ea si ca o sa-i simt lipsa ...cand am dat-o, am simtit ca mi-au plecat doua maini si linistea mea..am revenit la vechiul nostru obicei de purtat minunea "in brate"...



.....sa porti un copil in brate pe drumuri de munte...este o adevarata aventura, te limitezi la drumetii de ordinul sutelor de metri (200-300m ), faci pauze dese si te intrebi retoric :

DE CE OARE NU EXISTA BOBE DE INCHIRIAT LA MUNTE?

sau

DE CE NU SUNT DOTATE TOATE HOTELURILE CU BOBE:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu