vineri, 14 octombrie 2011

Jurnal de BOBA calatoare (prima parte)

Nu sunt o maestra a cuvintelor..gandesc maret, dar cuvintele alaturate (in opinia mea) nu scot in evidenta toate trairile noastre...sau poate ca nu s-au inventat cuvinte marete pentru trairi pe masura.
Sa incepem cu inceputul...In perioada 10-16 octombrie, avem parte de "Saptamana Internationala a Bebelusilor Purtati", si pentru ca am trait o experienta demna de impartasit ...tot in aceasta saptamana mi-am spus ca este cel mai potrivit moment sa va spunem povestea noastra.


Am testat in urma cu 2 ani cateva instrumente de purtat bebelusii clasice(premax-x si marsupiu traditional)...care nu au provocat decat lacrimi puiului meu, si mie o neliniste totala...de atunci le-am catalogat nesigure,nesanatoase si de neutilizat.
Citeam tot felul de povesti fericite...iubim conceptul de attachment parenting ..ma batea gandul sa achizitionez un carrier, insa cand imi aminteam de experientele neplacute ma gandeam ca o sa fac o investitie nepotrivita...si totusi: 

Am vazut un anunt pentru o campanie de testare, m-am inscris si...am facut cunostinta cu BOBA intr-un moment in care am avut cea mai mare nevoie de ea.
Am reinceput activitatea la birou si...a trebuit sa ma despart(pt 8 ore/zi) de puiul meu de care 2 ani si 3 luni am fost nedespartita...ziua de 20 sept a fost o zi grea si apasatoare...la birou am plans toata ziua numai cand imi aminteam fata disperata a puiului meu la momentul despartirii...imi era ciuda pe mine, pe situatie si cel mai tare imi era greu sa accept faptul ca Razvan sufera...ei bine, in toata aceasta suferinta a noastra mama-fiu am primit si o raza de soare (mami Florenta, posesoare de print Arthur) care ne-a adus BOBA.

Reintalnirea cu puiul meu a fost una emotionanta...parca eram desprinsi dintr-o poveste marca Surprize-Surprize : am stat imbratisati minute in sir , timp in care puiul meu ma pupa si ma intreba daca "peci a vivici , bita mea?"Pentru ca nu-l mai puteam da jos din brate, m-am gandit sa "testam" BOBA din primele ore...si am testat-o , si am testat-o pana cand a adormit acolo...linistit si fericit ca-l tin in brate.

Zilele au trecut si noi ne-am reinnodat cordonul ala care 9 luni ne-a tinut uniti...veneam de la birou, explozia de iubire si afectiune parca era din zi in zi mai puternica, iar eu mereu fericita pentru ca puteam duce la final diverse activitati cu Razvan in BOBA.
L-am felicitat in gand pe cel/cea care a inventat BOBA zi de zi..si in orice moment in care aveam 2 maini in plus...un copil fericit si eu, cu inima inundata de bucurie.
La careva zile dupa primirea BOBEI, puiul meu a racit foarte tare, a avut cateva pusee de febra, frisoane si cel mai bun medicament era MAMA si iubirea ei. L-am tinut in BOBA si cate 5-6 ore/zi timp in care a dormit...ne-am plimbat prin parc, strada...momente in care am fost admirati si intrebati de alti parinti.

BOBA se asorteaza la CONFORT:)

Am promis tuturor ca o sa o facem pe BOBA fericita si mandra ca ne-a cunoscut ...si am plimbat-o peste tot unde am fost noi.In randurile si postarile urmatoare o sa va povestim pe unde ne-am plimbat, pe cine am cunoscut..si ce am invatat de  la BOBA !






Prima mare intalnite- nunta prietei mele Ioana din TG MURES ...peste 300 de invitati, un restaurant de LUX si starea noastra ""asortata"" cu el:)
Ca sa va convingeti ca ne-am simtit bine, va rugam sa va uitati cu atentie la ultima poza...bebe adormise, tati dansa si muzica ne incanta auzurile:)
Am si reusit sa dansam in trei..o melodie de suflet.

Ce-am invatat pana acum de la BOBA:

1)pe piata sunt multe ""sisteme"" de purtat bebelusii  , alegerea trebuie facuta pe criterii de sanatate, pozitie a corpului, confort si apropiere de copil.
(pana acum am folosit 2 carucioare care insumate faceau cam cat 5 BOBA, insa niciodata niciun carucior nu mi-a facut copilul fericit si pe mine o mamica implinita)

2) Lucurile simple si naturale- sunt cele mai bune..atat pentru mama cat si pentru copil (revin cu un film demonstrativ facut in natura )..

3) BOBA se asorteaza la CONFORT: nu conteaza cat de elegant sau sport esti imbracat...important este ca tu si copilul tau sa va simtiti in largul vostru.


4) Cu BOBA, poti fi o gospodina desavarsita si o mama devotata in acelasi timp...cat timp am avut BOBA , m-am simtit de parca as mai fi avut 2 maini in plus.

5) Stabilitatea emotionala, comfortul psihic al copilului se obtine prin IUBIRE si APROPIERE ...BOBA a avut un rol important in "despartirea" mea pe timpul zilei de copil.


>>>>>>>>Sfarsitul primei parti<<<<<<<<<
(va urma)


Din episodul 2:


3 comentarii:

  1. Noi o avem pe manduca, asa ca inteleg pe deplin ce spui despre boba. Sunteti frumosi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ana-Maria, m-a emotionat mult povestea voastra! Si ultima poza de la nunta mi-a adus aminte de Botezul puiului meu, cand eu si sotul meu am dansat fericiti impreuna, cu puiul dormind in wrap la pieptul meu :).

    Si inteleg perfect stresul intoarcerii la servici, iar propozitia cu care te-a intampinat puiul tau mi-a adus lacrimi in ochi.

    Multumim mult pentru randurile scrise! Astept cu drag continuarea!

    Raluca - Kiddy Shop.

    RăspundețiȘtergere