sâmbătă, 10 decembrie 2011

Jurnal de Boba calatoare==>5 ore la zoo:)

Imi iubesc copilul la nebunie si ....el pe mine! Momentele noastre incep cu o activitate (desenat, jucat, etc) si se termina cu "stat in brate", inima langa inima batand in acelasi ritm...imbratisati si inconjurati cu acel "cordon" pe care doar noi il simtim.
Timpul trece..si noi crestem in acelasi ritm cu el...bebelusul care ieri imi statea in brate si care era ca un fulg de nea...astazi este un pitic cu greutate=>13 kg frumos, destept si perfect (zise mama cioara).El "vea bate"cand te astepti mai putin...si cand ai nevoie de ambele maini pentru "a face ceva"...cand consideram totul pierdut si cand ma gandeam "asta e viata", nu le poti face si avea pe toate...am cunoscut-o pe BOBA (sau perechea mea de maini suplimentare)

Astazi as vrea sa va povestesc despre prima noastra zi REUSITA la  gradina zoologica (unde am stat 5 ore)...si despre prietena noastra BOBA.

Cu mic , cu mare intr-o frumoasa zi de duminica ,ne-am hotarat sa vizitam gradina zoologica din Tg Mures si parcul din imediata apropiere.Ne-am inarmat cu BOBA , voie buna si cu o dorinta mare de a cunoaste animalutele...
Razvanel s-a cuibarit la pieptul meu si am vizitat impreuna
toate animalutele. L-am pozitionat ca intr-o imbratisare si am fost uimita de
cumintenia si atentia de care a dat dovada


 L-am purtat atat in fata cat si in spate...in ambele pozitii
am avut parte acelasi confort si de aceeasi libertate:) Ne-am si jucat de-a cucu-bau

BAU:)




 De ce mi-a placut BOBA?

* mami m-a tinut tot timpul in BOBA si m-a lasat sa vad exact ceea ce ea vedea..daca eram purtat in carucior cu siguranta nu puteam avea acces la toate obiectivele si as fi vrut in brate, iar mami trebuia sa impinga si de carucior
*chiar daca unele animale au scos sunete fioroase, eu nu m-am speriat. 
* am avut rabdare si nu m-am plicisit..am stat ore bune in BOBA, mi-am pozitionat piciorutele in centurile laterale si am fost ca intr-un fotoliu ambulant
* boba mi-a protejat coloana vertebrala datorita cusaturilor si intariturilor speciale

Pe cuvant de strengar, va anunt ca am avut parte de cea mai frumosa zi la ZOO!!!

Le multumesc omologilor mei Alex si Iza (Baia-Mare) pentru faptul ca si-au inspirat mamicile in toata activitatea pe care o desfasoara la



Un comentariu: